Rustdagen in Fiss - Reisverslag uit Fiss, Oostenrijk van Skippy - WaarBenJij.nu Rustdagen in Fiss - Reisverslag uit Fiss, Oostenrijk van Skippy - WaarBenJij.nu

Rustdagen in Fiss

Door: Skippy

Blijf op de hoogte en volg Skippy

19 Juli 2016 | Oostenrijk, Fiss

Twee rustdagen in mijn dorp Fiss.
Ik ben er echt kind aan huis. Het is voor mijn gewoon lekker relax, en niet het gevoel van vakantie. Gewoon mijn eigen "thuis".
Zo deze twee dagen beginnen met eerst eens een uurtje langer slapen, dan lekker met Annelies lekker gezamenlijk ontbijten.
Wat daarna gedaan wordt.......?

Eerst een aantal zaken geregeld, zoals slaapplaatsen tot aan Trento. Wandelschoenen versturen naar Italië, omdat de schoenen die ik nu aan heb het niet helemaal halen, door mijn manier van lopen. Die les heb ik wel geleerd van mijn tocht naar Santiago de Compostella. De gehele was wordt door Annelies gewassen, een vrouw van goud.
Oh ja, ook nog even bij de kapster van het dorp, haren weer gemillimeterd, want zo'n pels mantel is ook warm.
En voor de rest toch elke dag een uurtje gelopen.
Maar vooral lekker wat met mensen gezellig gekletst.
Bij het huis kwamen de gehele dag mensen kijken naar het spandoek, en wilde met mijn praten, het dorp had twee dagen een extra bezienswaardigheid in het dorp. Niet alleen mensen uit het dorp, maar ook vele vakantiegangers.
Vanavond nog met Wolfi en Anneles lekker op het balkon gegeten.
En nu lekker slapen.

Welterusten een ieder,

Fred " Pelgrim Skippy"

  • 20 Juli 2016 - 08:02

    Monique:

    Fijn even bijtanken. Alles wordt voor je verzorgd. Nu ga je met een goed gevoel aan het tweede deel beginnen. Veel succes en doe rustig aan. Groetjes de Fijnautjes

  • 20 Juli 2016 - 08:52

    Sandra:

    Dat doe je helemaal goed fred, lekker genieten.
    En goed dat je naar de kapper bent geweest, je haar zal ondertussen wel al in je ogen hebben gehangen. :)
    Veel wandelplezier weer.

    groetjes Sandra

  • 20 Juli 2016 - 11:35

    Mirjam:

    Niets al die wapperende manen in die warmte; keurig geknipt Italië in......
    Fijn dat je geniet in Fiss, succes met het vervolg van je tocht!

    groetjes, Mirjam

  • 21 Juli 2016 - 20:54

    Josien:

    Wat ben je heerlijk verwent maar dat mag dan ook na zo'n tocht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Skippy

Al jaren liep ik met de gedachte rond om een voettocht naar Santiago de Compostella te maken, deze droom heb ik in het voorjaar van 2013 verwezenlijk (skkippy-ontour.waarbenjij.nu). Na deze schitterende voettocht wilde ik graag nog eens zo'n voettocht maken, maar waar heen ??? Al snel kwam Rome in mijn hoofd, de woonplaats van de Paus. Een tocht om lekker tot rust te komen en vooral te genieten van alles om mij heen.

Actief sinds 11 Jan. 2016
Verslag gelezen: 456
Totaal aantal bezoekers 128776

Voorgaande reizen:

11 Januari 2016 - 31 December 2016

Op naar Rome

Landen bezocht: