Op naar Rome - Reisverslagen van Skippy - WaarBenJij.nu Op naar Rome - Reisverslagen van Skippy - WaarBenJij.nu

Op naar Rome

Na mijn succesvolle voettocht naar Santiago de Compostella in 2013 (skippy-ontour.waarbenjij.nu) kwam al snel weer de gedachte naar boven, ik wil nog wel eens zo'n voettocht maken.
Waarheen.....???
Tuurlijk naar de woonplaats van de Paus......Rome.

Ik loop deze route via

Sittard - Aachen - Bonn - Koblenz - Worms - Obernburg - Füssen - Fiss - Reschenpas - Bolzano - Trento - Verona - Bologna - Florence - Assisi - Rome.

Recente Reisverslagen:

26 Oktober 2016

Een maand later......

28 September 2016

Sittard naar Fiss

26 September 2016

Dag 115, Rome naar Sittard

25 September 2016

Dag 114, Rome (0km).

24 September 2016

Dag 113, Rome - Castel San Gandolfo
Skippy

Al jaren liep ik met de gedachte rond om een voettocht naar Santiago de Compostella te maken, deze droom heb ik in het voorjaar van 2013 verwezenlijk (skkippy-ontour.waarbenjij.nu). Na deze schitterende voettocht wilde ik graag nog eens zo'n voettocht maken, maar waar heen ??? Al snel kwam Rome in mijn hoofd, de woonplaats van de Paus. Een tocht om lekker tot rust te komen en vooral te genieten van alles om mij heen.

Actief sinds 11 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 129087

Voorgaande reizen:

11 Januari 2016 - 31 December 2016

Op naar Rome

Landen bezocht: