Grensdorpentocht - Reisverslag uit Schinveld, Nederland van Skippy - WaarBenJij.nu Grensdorpentocht - Reisverslag uit Schinveld, Nederland van Skippy - WaarBenJij.nu

Grensdorpentocht

Door: Skippy

Blijf op de hoogte en volg Skippy

31 Januari 2016 | Nederland, Schinveld

Vandaag weer een goede wandeltocht gemaakt, de grensdorpentocht in Schinveld. Een tocht van 29,1 km.
De tocht liep vanaf Schinveld door de bossen, flink wat modder, richting Niederbusch. Hier was de eerste controle post. Van hieruit een mooie rustige lus van 8 km richting Panneschopp. We liepen in deze lust langs de NATO Airbase. Net voordat ik de controle post Niederbuschvoor de 2de maal bereik begint het te druppelen.Na de controle gaat het richting Gangelt, het eerst deel valt wat motregen Het was hier vooral lopen door de velden. In Gangelt tref ik mijn nicht en tante die de 14km lopen. Na een pauze loop ik het laatste deel door de schinveldse bossen terug naar Schinveld. Heerlijk gelopen en geen fysieke problemen gehad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Skippy

Al jaren liep ik met de gedachte rond om een voettocht naar Santiago de Compostella te maken, deze droom heb ik in het voorjaar van 2013 verwezenlijk (skkippy-ontour.waarbenjij.nu). Na deze schitterende voettocht wilde ik graag nog eens zo'n voettocht maken, maar waar heen ??? Al snel kwam Rome in mijn hoofd, de woonplaats van de Paus. Een tocht om lekker tot rust te komen en vooral te genieten van alles om mij heen.

Actief sinds 11 Jan. 2016
Verslag gelezen: 573
Totaal aantal bezoekers 128802

Voorgaande reizen:

11 Januari 2016 - 31 December 2016

Op naar Rome

Landen bezocht: