Winterwandeling Vijlen - Reisverslag uit Vijlen, Nederland van Skippy - WaarBenJij.nu Winterwandeling Vijlen - Reisverslag uit Vijlen, Nederland van Skippy - WaarBenJij.nu

Winterwandeling Vijlen

Door: Skippy

Blijf op de hoogte en volg Skippy

09 Januari 2016 | Nederland, Vijlen

Vandaag lekker een winterwandeltocht gemaakt rondom het hoogste gelegen dorp van Nederland, Vijlen. Een route van 20 km.
Vanaf de start ging het eerst omlaag via Rott naar Mechelen, het was genieten van de mooie vergezichten. In Mechelen aangekomen ging het verder langs de geul (over zeer drassige weiden) en een pittig klimmetje naar Schweiberg.
Na Schweiberg rustig dalend terug naar Mechelen, en dan verder via Helle en Bommerig naar de rust in de “schuur” waar ik een pauze maak om te genieten van lekker kop koffie met stukje appelvla.
Het laatste stuk terug Vijlen gaat via het Vijlenerbos en Harles.
Een super fijne wandeling met mooie vergezichten en natuurlijk heerlijk weer. En genoten weer.....

Tags: pelgrimsweg, Rome