Winterwandeling Vijlen - Reisverslag uit Vijlen, Nederland van Skippy - WaarBenJij.nu Winterwandeling Vijlen - Reisverslag uit Vijlen, Nederland van Skippy - WaarBenJij.nu

Winterwandeling Vijlen

Door: Skippy

Blijf op de hoogte en volg Skippy

09 Januari 2016 | Nederland, Vijlen

Vandaag lekker een winterwandeltocht gemaakt rondom het hoogste gelegen dorp van Nederland, Vijlen. Een route van 20 km.
Vanaf de start ging het eerst omlaag via Rott naar Mechelen, het was genieten van de mooie vergezichten. In Mechelen aangekomen ging het verder langs de geul (over zeer drassige weiden) en een pittig klimmetje naar Schweiberg.
Na Schweiberg rustig dalend terug naar Mechelen, en dan verder via Helle en Bommerig naar de rust in de “schuur” waar ik een pauze maak om te genieten van lekker kop koffie met stukje appelvla.
Het laatste stuk terug Vijlen gaat via het Vijlenerbos en Harles.
Een super fijne wandeling met mooie vergezichten en natuurlijk heerlijk weer. En genoten weer.....

Tags: pelgrimsweg, Rome

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Skippy

Al jaren liep ik met de gedachte rond om een voettocht naar Santiago de Compostella te maken, deze droom heb ik in het voorjaar van 2013 verwezenlijk (skkippy-ontour.waarbenjij.nu). Na deze schitterende voettocht wilde ik graag nog eens zo'n voettocht maken, maar waar heen ??? Al snel kwam Rome in mijn hoofd, de woonplaats van de Paus. Een tocht om lekker tot rust te komen en vooral te genieten van alles om mij heen.

Actief sinds 11 Jan. 2016
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 128760

Voorgaande reizen:

11 Januari 2016 - 31 December 2016

Op naar Rome

Landen bezocht: